Gabinet

Spółka Lekarska Ortopedia w Częstochowie działa od 2010 roku. Pracują w niej doświadczeni lekarze:

• lek. med. Włodzimierz Makuch, specjalista ortopeda traumatolog narządu ruchu, przyjmuje w czwartek w godz. 17-19;
  • lek. med. Marek Koffel, specjalista ortopeda traumatolog narządu ruchu, przyjmuje w piątek w godz. 17-19;
  • lek. med. Ireneusz Zarycki, specjalista ortopeda traumatolog narządu ruchu, przyjmuje w poniedziałek w godz. 17-19;
  • lek. med. Michał Szczyrek, specjalista ortopeda traumatolog narządu ruchu, przyjmuje we wtorek w godz. 17-19;
  • lek. med. Jacek Niski, specjalista ortopeda traumatolog narządu ruchu, przyjmuje w środę w godz. 17-19;
  • lek. med. Mariusz Radecki, specjalista ortopeda traumatolog narządu ruchu, konsultacje po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym;
  • lek. med. Łukasz Kopuliński, ortopeda traumatolog narządu ruchu, przyjmuje w środę w godz. 17-19
  • lek. med. Romuald Karoń, ortopeda traumatolog narządu ruchu, przyjmuje w poniedziałek w godz. 17-19

Nasz gabinet ortopedyczny jest wyposażony w dobrej jakości sprzęt tak, aby móc prawidłowo i bezbłędnie diagnozować choroby pacjentów. Szybkie stwierdzenie dolegliwości oznacza bowiem szybką eliminację przyczyny bólu i udręki u pacjenta. Nam, jako dobrym ortopedom, zależy przede wszystkim na zdrowiu i dobrym samopoczuciu wszystkich, którzy odwiedzają nasz gabinet. Pacjenci nie muszą długo oczekiwać na wizytę.

Zapomnij o nieprzyjemnym oczekiwaniu w długiej kolejce przed drzwiami gabinetu ortopedycznego!